Ώρα για τολμηρές αποφάσεις.

Τις τελευταίες ημέρες διαπιστώνει κανείς μια εμφανέστερη τάση αλλαγών στην κυκλοφοριακή πολιτική για την πόλη της Κέρκυρας. Οι γλάστρες και τα κολωνάκια μαζί με την πλήρη απαγόρευση εισόδου σε όλα τα οχήματα που κινούνται προς την οδό Θεοτόκη και μετέπειτα στην οδό Ευγ. Βουλγάρεως είναι θαρραλέα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Άλλωστε, εδώ και πολλά χρόνια η κοινή κερκυραϊκή βούληση έχει αναδείξει τις συνισταμένες για την εφαρμογή ενός νέου πλάνου που θα άλλαζε παντελώς την εικόνα και την ποιότητα ζωής στην πόλη. Πλήρης πεζοδρόμηση της Ευγ. Βουλγάρεως, με μερικούς ακόμα πιο τολμηρούς να προτείνουν το μέτρο αυτό να επεκτείνεται έως και το Σαρόκο. Με την αγορά στην όλη περιοχή αναβαθμισμένη, αφού τα μαγαζιά βρίσκονται εκατέρωθεν έτσι κι αλλιώς.

Στην πορεία, προτείνεται η ολική απαγόρευση εισόδου των οχημάτων στο ιστορικό κέντρο, με εξαίρεση μόνο τους μόνιμους κατοίκους κι επαγγελματίες που θα φέρουν ειδική κάρτα για την είσοδο και στάθμευσή τους. Με το Λιστόν ελεύθερο πια από τις “μπούκες” και τα βρώμικα λάστιχα των αυτοκινήτων και των δικύκλων. Άμαξες, ποδήλατα, πεζοί.

Κατόπιν, δημιουργία περιφεριακών χώρων στάθμευσης, στις εισόδους της πόλης, σε συνεργασία με συνεχείς ανταποκρίσεις των αστικών λεωφορείων. Με την ουσιαστική εφαρμογή του τεράστιου έργου των ποδηλατόδρομων, οι οποίοι υπό αυτές τις συνθήκες θα αναδείκνυαν το ρόλο του ποδήλατου, ως μέσου μετακίνησης των πολιτών, υπό καθαρά ευρωπαϊκά πρότυπα.

Με τη λειτουργία της νέας λαϊκής αγοράς, την αποδέσμευση του χώρου του φρουρίου από τη μπόχα της σημερινής σκουπιδολαΐκής, τη λειτουργία του νέου δικαστικού μεγάρου, κι άρα την απελευθέρωση του parking των νυν δικαστηρίων, την έμφαση στην καθαριότητα και το φωτισμό της πόλης, θα βρισκόμασταν μπροστά σε μια νέα κυριολεκτικά γη.

Μπορούμε να ονειρευόμαστε ακόμα;

2 σχόλια:

verylife78 21 Σεπτεμβρίου 2011 στις 11:05 π.μ.  

πρωτου απογορευσουμε ομως την σταθμευση, την προσβαση και τελικως φτασουμε στην πεζοδρομηση, ( γεναια βηματα προς την σωστη κατευθυνση), μηπως πρεπει να λυσουμε πως και κυριως που θα σταθμευουμε τα αυτοκινητα μας που καλως η κακως ειναι το μοναδικο μας μεσο μετακινησης; Γιατι εγινε ενας ποδηλατοδρομος στοιχισει ΠΑΡΑ πολλα λεφτα για να στενεψουν οι δρομοι απελπιστικα πολυ και τελικα να σταθμευουμε στους ποδηλατοδρομους. Αρα ας γινουν πρωτα τα περιφερειακα παρκιν και μετα μιλαμε για ολα τα αλλα. Αυτη ειναι η γνωμη μου εμενα

Πάνος Κ. Μουχτερός 27 Σεπτεμβρίου 2011 στις 9:30 μ.μ.  

Σωστή η παρατήρησή σου. Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει στο ότι σήμερα η πόλη της Κέρκυρας παρουσιάζει απογοητευτική εικόνα και ως προς τα ζητήματα που έθεσες. Τα περιφερειακά πάρκιν εννοείται ότι πρέπει να γίνουν ως πρώτη κίνηση! Δεν γίνεται αλλιώς, διαφορετικά θα μιλάμε για ανάποδα και μη αποδοτικά μέτρα.

Αναγνώσεις